Hej mitt vinterland

Så, det blev aldrig någon uppdatering när jag kom fram igår. 
Men jag måste berätta om min tågresa.
Värmen i vagn 11 hade lagt av, vilken vagn satt jag i? jo vagn 11.
Jag märkte inte det först, men sedan sa dom det i högtalarna och då började jag känna att det kanske var lite för kallt där. 
Dom rekommenderade att man skulle byta vagn, men då hade jag precis tagit upp datorn och hörlurar och startat film, och bara nee fasen heller att jag flyttar mig nu. Så på med jackan och halsduken. Frös en del ändå kan jag berätta. 
Vi var typ 3 stycken som satt kvar i hela vagnen. Konduktören kallade mig för viking. När det var ca 45 min kvar tills jag skulle hoppa av löser dom problemet och värmen spruuudlar. 
Sedan blev det för varmt, men då orkade jag inte ta av mig jackan utan fick ha lite värmeslag. 

Men förutom det gick tågresan bra. 

Och det är så mycket snöö :(
Det finns endast 3 bra saker med denna årstiden, och det är min födelsedag, julafton och nyårsafton!
Jag får väl snart gå och göra mig iordning så jag är färdig tills krillis kommer hem, och vi ska köra och handla. 
Som vanligt kör vi på Taco första middagstillfället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback