Myskatten

En sak jag verkligen gillar med att vara här är katterna. Den ena mer mysigare än den andra.
Men med katter ingår också en lite värre sak, HÅR. Dom hårar ju ner så otroligt mycket och vi använder klädrollern ganska ofta här.


Såhär brukar det se ut. Sitter jag vid datorn ligger Rosa i knäet, ligger jag i sängen ligger hon antingen på mig eller precis sidan om. Myskatt!

hur som helst, om man läser vad alla skriver på facebook så kan man nog konstatera att det är ganska mycket snö nere i Skåne. Här ligger lite snö på marken, men det är inte mycket. Ska nog vara glad för det, för jag orkar inte med sånt skitsnöoväder!

Måste boka biljett hem också typ imorgon. sedan får vi se om jag kommer kunna komma hem... snö medför ju även ganska mycket tågproblem.. !



Kommentarer
ALICE säger:

Ställ gärna en fråga i min frågestund, alla som frågar blir länkade!

http://aliiceviktoria.blogg.se/2010/november/jag-vill-veta-vad-ni-vill-veta.html

2010-11-30 | 17:19:11
Bloggadress: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback