ny mobil

Som jag skrivet tidigare har ju min mobil lagt av, och garantin är slut för ett tag sedan, och jag tänker absolut inte betala för att få den lagad, för den börjar få massa andra fel också.
Så nu har jag min gamla mobil, som inte är så hel den heller. Skärmen är paj, så det är sånt där lila grejs på den så det är inte så lätt att se alla gånger.

Nu tänker jag köpa en ny.
Och det som det lutar mest emot är en xperia x10, det finns dock en sak jag är osäker med, nämligen storleken. Den är liite stor och det är säkert väldigt bra i många läge, men kanske lite opraktiskt i vissa. Och då finns det ju dom här mina skitarna, men dom är ju äckligt små. Så det kommer med största sannolikhet bli en stor x10.
Dock finns det en sak som fattas, pengarna 




Nog om mobilsnacket.

Idag har jag varit duktig och städat undan på mitt rum, har fixat en säng till krille som kommer ner imorgon.
Vår helg kommer nog inte innehålla mycket. Jag känner mig inte så jättefrisk så det blir nog en hemmahelg med lite gott att äta och lite filmer.
Först och främst imorgon ska jag måla naglarna och även åka till ystad med Louisegrisfis, hem och städa lite till och självklart kolla på idol. Skulle gissa på att krillis kommer vid typ 9 tiden.

Men nu äre såhär att nu ska jag sova, tror jag behöver det. Klockan är ställd på 09.00, hemska tidiga tid.

Godnatt


Kommentarer
Anonym säger:

snygg mobil

2010-11-20 | 17:44:59
Bloggadress: http://fashionn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback