Rätt person ut ur idol

Ikväll fanns det två möjliga som kunde åkt ut ur idol, enligt mig.
Alternativen var Linnea eller Andreas.

Linnea
för att jag inte gillar hennes sätt, hon är för överdriven. Visst, hon sjunger kanske bra, men jag tål inte att se hennes sätt. Hon påminner lite om Caroline af Ugglas, och tro mig, det är inget positivt i mina ögon.

Andreas för att han verkar tro han är störst, bäst och vackrast. Jag har haft svårt för honom från första början. Heter man weise har man automatiskt status



Idag blev det Andreas som åkte ut, det gjorde absolut inget.

Nästa vecka säger vi hejdå till Linnea

Kommentarer
GUEVACCI säger:

den vart okej :P händer ida?

2010-11-20 | 13:30:40
Bloggadress: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback