uschusch

Min kväll igår var hemsk. Fick någon ny sorts smärtstillande eftersom jag inte har mått så bra av den andra. Tro fasen inte att jag mådde bättre av dessa.
Dom kom upp igen samma väg som dom kom ner och fy fabian vad jag spydde hela kvällen. Skitmediciner!!

Hursomhelst, var på ett nytt besök idag i malmö hos doktorn. Har skruvat det sista nu, nu är det bara väntan som återstår. Vi ska dit nästa gång den 20 december och om det har bildats nytt ben i handen då, vilket det antagligen ska ha gjorts så ska den plockas av den 21 december. Underbart!

Och idag har jag haft ett mycket mycket MYCKET allvarligt problem, nämligen att min telefon inte ville fungera som jag. Sedan kommer det upp : Simkortet är inaktiverat. Blev lite småirriterad men tänkte att det kanske var strul med halebops nät, men icke att det blev bättre sen.
Blev hämtad av pappa i ystad och följde med honom till jobbet efter jag varit i malmö. Satte mig vid en dator där och chattade med halebops kundtjänst och efter 10 minuter var det fixat :)

Jag är riktigt trött idag. Gårdagens äckligheter tog musten ur mig, sedan sov jag väldigt dåligt inatt och gick sedan upp vid 6. Kommer nog somna gott ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback