Äntligen helg

Ska jättejätte snart sova. Imorgon, eller ja eftersom klockan faktiskt är över 12 så säger jag idag, så ska jag städa mitt rum och på kvällen blire ner till Louise och fira hennes födelsedag och sedan kommer det jag har längtat efter, Krille. Det kommer vara så sjukligt svårt att bara vara med varandra en helg.

Men så får det bli. Så fort Bertil är borta lämnar jag skånelandet  och befinner mig så mycket jag kan i kungsbacka, och vad jag vet är det en ny lägenhet som väntar oss ;)
Det kommer bli superkul. Har nämligen hört klockrena rykte om att Ikea väntar :D

Hur som helst, i helgen ska vi då först vara nere hos Louise, sedan ska vi vara taxi åt dom till tåget.
Så länge Bertil bor i/på min hand så skippar jag allt vad uteställen heter. Tanken på en smäll eller något på honom får mig att vilja svimma. Sedan kommer vi avsluta vår kväll med en film.
På lördag vet jag inte vad som händer på dagen, antagligen lär vi sova.. som vanligt... Men på kvällen blire Pizza käk och sedan bio, vilken film är inte bestämt inu eftersom helgens filmer underligt nog inte ligger ute än :S
På söndag äre min farmors födelsedag så då ska vi på middag där och på kvällen blire säkert en film innan det är dags för pojken att, tyvärr, åka hem igen..

Nu gör mitt huvud ont så trött jag är, skulle skriva mer men jag tar det imorgon.. om jag har tiid...

Kommentarer
Anonym säger:

Hej kan inte du va jättegullig och rösta på mig här? det är sista dagen man kan rösta!! *skulle göra min kväll!! :D ♥*



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

2010-10-29 | 22:02:13
Bloggadress: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback