Måndag

Mitt internet har lagt av! 
Ska ringa min fader ikväll och få hjälp med det. Så nu har jag tagit över krilles nya dator.
Hans förra dator fick gå i graven nu, och igår inhandlades det en ny + en ny skärm. Gilla på detta!

Hur som helst, jag är fortfarande sjukis, alvedon är min bästa vän :)
Men nu hade jag tänkt lägga upp lite bilder sen i fredags och lördags.
Sällskap på tåget för en gång skull (Y)
en styck mupp
Utgång!
VIP armband på göteborgs hetaste klubb!
Vilse i göteborg vandrade vi omkring. 
Men jag har insett vilket sjukt bra kartläsare jag är, och jag tog oss till rätt plats varje gång!
Det var det! 

Sitter och väntar på att krille ska sluta jobba så vi kan åka till jysk och handla lite nya saker. Sedan har min tillfälliga sambo lovat att han ska laga mat till oss ikväll. 
Vi kan ju se om jag kommer överleva den upplevelsen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback