beeck

Dagen idag på jobbet var precis lika tråkig som igår. knappt några kunder.
jobbade bara 4 timmar båda igår och idag. känns knappt lönt. Men nu blir det två dagars jobb med arbete från öppning till stängning. hoppas på massa kunder så tiden går snabbt.
När jag kom hem var jag så fruktansvärt trött så jag somnade, men blev väckt ungefär 10 gånger av olika folk! Det ringde, det kom massa sms, mamma skulle störa mig.
Efter ungefär 1,5 timme orkade jag inte vakna, sova, vakna, sova mer så det var bara till att pallra sig upp, laga mat och äta den.
 
Efter det satte jag mig och läste lite olika nagelbloggar och jag får snart panik om jag inte får fixa mina naglar igen. Bara en månad kvar, sedan är mitt jobb slut och då ska jag fixa naglar det första jag gör. Men för att mätta min längtan tog jag fram min nail trainer och gjorde en nagel precis som jag ska ha mina sen.
Samtidigt såg jag på Idol, känner att jag börjar tröttna lite på det. Det skulle behövt en liten paus i ett eller två år.
Efter det blev det en varm och härlig dusch och nu ligger jag i min sköna säng med datorn i knäet, ett glas saft och ett kexchoklad också en efterlängtad beckfilm.

Nu är jag framme vid filmen "sista vittnet"



Och ni ska veta att jag har saknat mina fina beckfilmer när jag var i turkiet och i göteborg. Underbara beck.

Nu ska jag försöka koncentera mig på filmen.

Kommentarer
Anonym säger:

ursäkta?? DINA beckfilmer???????????????????

2010-09-11 | 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback