Jobb slut

Igår jobbade jag min sista dag, vilket innebär att jag är ganska arbetslös nu.
Äntligen kan jag fixa naglar igen.

följande vecka har jag lite planer. Imorgon hade jag tänkt städa mitt rum, men det är bara en tanke, om det blir av får vi däremot se.
På tisdag ska jag leeka med bäääver :)
Onsdag ska jag fixa naglar :D
Torsdag in och hämta lön och packa packa packa.

Och på fredag åker jag till götet, har finfint sällskap på tåget upp och ska även festa med dom otroligt spexiga damerna på lördag :D

Förövrigt ska jag spendera hela 10 dagar hos krillis :)

kommer hem den 10:  onde, läggs in på sjukhus den 11, blir opererad den 12.
Får se om jag överlever den hemska operationen...... :(

är social med krille i telefon och med bäver på msn, jag är nog världens mest sociala människa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback