Nytt hår, nya naglar

Min frisör fick färga mitt hår brunt idag. Sablar! men ska dit igen efter min operation och fixa lite ljusa slingor i det igen.

Hur som helst, dagen med stort D är här. Idag var det dags att fixa nya naglar.
Hade planerat dessa hur länge som helst, lila glitter tippar skulle jag ha och punkt slut!
Allt började bra, när jag hade tagit glitter på de två första fingrarna kände jag : fan vad snyggt!!
Men sedan blev det kaos, hade glitter överallt, det kladdade och smetade ut sig.
Jag gav upp, gick och tog bort allt glitter och målade röda enkla tippar.

Så mycket blev det av mina drömnaglar för den här gången!

Nu ser dom i alla fall ut såhär :


Ser förbaskat ojämnt ut, men så illa äre faktiskt inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback