10 saker ni kanske inte visste

♥  Jag snurrar hår - En gammal ovana som har kommit tillbaka. Detta innebär alltså att jag tar en hårslinga och ligger och snurrar denna runt två fingrar typ. När jag var liten snurrade jag in mina fingrar så jag fastnade och enligt mamma fick dom alltid hjälpa mig komma loss.
Nu förtiden snurrar jag håret på ett annat sätt. Tar en ganska smal slinga, snurrar lite och sedan gör jag på ett sätt så jag får knut på håret, vilket resulterar i att jag får dra av en del hår, och detta gör jag i stort sett dagligen. Så håret närmast ansiktet på vänster sida är superkort, haha. Måste verkligen sluta

♥ Jag är beroende av Angry birds -
När jag skaffade min telefon och hörde talats om Angry birds blev jag besatt. Jag spelade hela tiden, sedan tröttnade jag och slutade ett bra tag. Sedan kom det massa nya banor och here i am, lika fast i det igen. Spelade alltid några banor innan jag ska sova. Älskar när det kommer nya banor!

Jag säger ibland lite för mycket - Jag har en tendens att ibland säga vad jag tycker och tänker i fel sammangang. Men oftast är jag stolt över det. Medan andra bara är tysta och lyder en person vågar jag säga emot. Ingen kan bestämma över mig :) Men ibland kan jag fälla kommentarer om folk lite väl högt och det är inte alltid lika bra.

Jag har bloggat sedan maj 2008 - Dock inte på denna adressen och dock inte så seriöst. Jag har dock kvar den bloggen eftersom jag tycker det är kul att läsa om saker jag gjort som jag inte kommer ihåg. Och det är framförallt kul att se hur mycket jag har utvecklats inom bloggdesign. Tidigare bloggdesigners är gaanska pinsamt dåliga..

Jag har spelat fotboll och badminton - Vet inte exakt hur länge jag var aktiv i dessa sporter. Men jag skulle tippa på fotboll typ 7-8 år och badminton något år mindre. Har några fina pokaler sedan badmintonen här hemma. Tyvärr slutade jag på fotbollen eftersom jag vantrivdes så med mitt lag, på den tiden var jag en liten blyg flicka som tog emot vad som helst. Och badmintonen växte jag nog bara ifrån om man kan säga så. 

♥ Jag håller alltid om mitt täcke när jag ska sova - ja, hur ska jag förklara detta. Jag brukar oftast sova på sidan och då håller jag om täcker med ena armen och använder ofta täcket som huvudkudde istället för dom riktiga kuddarna. Tror Christopher irriterar sig på det när det är 200 grader i rummet och jag drar upp täcket bara för jag ska hålla i det. haha.  

Min pojkvän är min bästa vän - Så är det verkligen. Christopher är min stöttepelare. Är jag arg kan jag berätta allt för honom, är jag ledsen berättar jag allt för honom, händer det något berättar jag det. För att sammanfatta det hela så är han den jag lutar mig mot i alla situationer. Min fina Krillis

Mitt lokalsinne kan nog förklaras med ett ord - katastrof - Får ofta höra meningen "äh det är inte lönt att ta det med dig, du hittar ju inte ändå". Vet inte vad dom pratar är, är bäst på att hitta ;)
Det har dock börjat bli bättre, känner igen mig mer och mer faktiskt. haha.

Jag kan inte packa utan en lista - Ska jag någonstans ska det skrivas listor. Uppdelade i kategorier ska det vara också. Annars är jag världens slarvigaste men när det gäller sånt är det ordning och reda som gäller.

Jag älskar att ta hål i öronen - Att pierca naveln var det värsta jag gjort, men öronen är en underbar känsla att ta hål i. haha. Ska göra ett nytt när jag kommer hem från Cypern :)


Kommentarer
Emeliié säger:

jag kan inte göra designer.. eller inte få in dom på bloggen iaf x)

FAIL ;)

2011-08-12 | 17:06:54
Bloggadress: http://choomper.blogg.se/
Sandra säger:

Vaddå? Tycker du det är SKÖNT att ta hål i öronen? xD Haha jag tycker inte det är skönt precis. ;)

Hur många piercingar har du? :)

2011-08-15 | 13:43:03
Bloggadress: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback