Förbannelse

Det är bara till att konstatera. Jag har en förbannelse över mig.
Imorse när jag vaknade sken solen fullt ut.
Jag åt frukost, kollade på hem till gården, borstade tänderna, satte upp håret - solen sken inu.
Jag går ut och fäller upp solstolen, bär ut en bok, solglasögon, musik och hörlurar - solen sken inu.
Jag lägger mig ner och börjar lyssna på musik - solen skiner.
Efter ca 3 låtar är det gråa moln över hela himmeln.

Jag förstår inte vad jag har gjort för ont mot vädergudarna!

Som jag har skrivet innan så ni som ska till Cypern mellan 26 augusti och 2 september, boka om er resa. Ni kommer nämligen inte få sol en enda dag eftersom jag kommer befinna mig där då.


Kommentarer
Tess säger:

Hör av mig nästa gång d är moln här o sol hos dig då så kan vi byta igen ;).

2011-08-06 | 21:19:19
Bloggadress: http://motherwomanwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback