1 December

Var har tiden tagit vägen? December månad är här! Och denna månaden kommer rocka!
Men tänkte börja med att säga att tävlingen nu är avslutad. Ska kolla igenom alla bidrag nu vilken dag som helst och sedan meddelar jag vinnaren! :)

så ja, var var jag. Jo December.
Om 11 dagar fyller jag 20. Vad hände där lixom? Jag var 15 nyss?
Om 28 dagar åker vi till Göteborg.
Om 30 dagar är det nyår, och jag kan sätta mitt liv på att det kommer bli mitt bästa nyår någonsin.

Jag har så mycket saker jag egentligen bara vill skriva ner här om hur jävla bra mitt liv är nu. Jag älskar livet!
Är aldrig det minsta deppig mer, är ständigt glad och jag mår så jävla bra!
Skulle kunna skriva en hel uppsats om det men det blir så fjolligt så jag sparar det till en annan dag ;)

Och förövrigt är jag så stolt över mig själv över framstegen jag gör inom sminkvärlden. Lägger aldrig upp bilder på mina sminkningar som ni kanske märker, men jag får aldrig sminkningarna till att se bra ut på foto.
Mitt senaste framsteg är att jag äntligen lärt mig lägga en perfekt eyeliner vinge. Hur stolt? Mega stolt!

Detta inlägget hänger kanske inte riktigt ihop känner jag, men idag bryr jag mig inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback