Värdelösa dagen är här.

24 december. Julafton. Vem bryr sig?
Jag uppskattar inte alls julen längre. Har inte ett dugg julkänsla och hade inte brytt mig sådär väldans mycket om vi bara hoppade över denna dagen.

Jag bidrar med positiv energi här idag känner jag!

Men hoppas att ni som tycker om julen får en bra dag! Så god jul på er!

Igår var det lille julafton, vilket innebar uppesittarkväll på bingolotto.
Och grym som jag är vann jag på bingolotto. Vann hundra kronor. Sålde lotten för 136 kr ;)
Och grym som jag är vann jag även på i stort sett alla biljardmatcher vi spela. Sååå underbart att spöa killar i sånt!

Nu kallar magen på mat så får väl fixa detta!


Kommentarer
johanna säger:

Hur firar du jul? :D

2011-12-24 | 19:15:42
Bloggadress: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback