Ett minne

Kollade igenom bilder på den stationära datorn, guud vad bilder jag har..
Hittade två jättesöta bilder från en varm sommardag 2006. Det var inspelning av "hej hej sommar" (sommarlovsprogrammet ni vet?)
Tidigt på morgonen åkte jag, louise och josse in till ystad, först på plats av publiken om jag minns rätt.
Sätter oss på helt perfekta platser och då kommer programledaren Nic Schröder fram och pratade lite.
Programmet började och jag och josse hamnade på scenen och syntes ganska mycket i tv.
Ska ha ett vhs band med det inspelat nåågonstans.

I alla fall, shirley clamp var gästen där och vi blev fotade med nic och henne efteråt.





Sjukt vad coola vi är ;)

Någon som sett mina solglajjor förresten? dom försvann någon gång sommaren 2006.
Ni kan la vara änglar och hojta om ni stöter på dom någonstans?

Kommentarer
louise säger:

det var en härlig dag de ja! synd att de inte görs fler gånger..

2011-02-08 | 22:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback