I´m alive

Har inte haft någon lust alls till att sätta mig ner och skriva något vettigt här på några dagar.
Men för att dra dessa dagarna lite snabbt så gick tågresan alldeles utmärkt, inga problem överhuvudtaget, men herre min skapare vad chockad jag blev när jag klev av tåget i malmö. Allt de dom har byggt på hur länge som helst där är nu färdigt och malmö centralstation är helt amazing!
Det är snyggt, modernt och helt helt helt annorlunda än hur det såg ut förr.

Ja nog om det,
i fredags hade vi myskväll, vi åt god mat, hyrde två filmer och åt gottigheter till det.
Vi gjorde chokladmousse, delade upp det i 4 skålar. Krille åt väl en halv skål sedan orkade inte han mer, jag åt tre skålar med mousse och hade kunnat äta några till ;)

I lördags, igår då alltså, var det dags att fira Krille.
Vid 14,45 stack vi hemifrån och hämtade upp folk och sedan tog vi färjan över till Björkö 16.10.
Vi käkade mat och drack lite saft och juice, ni vet sånt man brukar dricka på kalas/fest.
Tror vi ungdomar stack vid 10 tiden därifrån. Drog in till göteborg och satte oss på pc och chillade på steken.
Avslutade kvällen med nattmat på mc donalds.


3 styck glada pojkar på pc.

Imorgon ska jag visa er vad Krille fick i alla hjärtans dag present.

Men nu ska vi laga mat, sedan blir det tv.
Är liite böst att wallander är samtidigt som big brother, men jag får offra mig. Wallander är ett måste så big brother får bli bort prioriterat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback