Malmö

Varit i Malmö hela dagen.
Hade tid hos arbetsterapeuten klockan 9 imorse. Fick goda nyheter :)
Sedan stack vi till mobilia och gick i lite olika affärer och sedan avslutade vi med Ikea och det blev även mat där.
Hemvägen väljer jag att inte kommentera, jag skrattade så magen både krampade och smärtade.

Blev medlem i en ny club idag, Kicks :)
Sjukt bra så man får lite erbjudande och checkar när man samlat ihop poäng.
Jag menar, hur svårt är det för mig att samla ihop poäng från kicks...?

Köpte endast två saker därifrån idag:



topplack från China Glaze. Istället för att ge blanka naglar gör den så de blir matta. Ska visa er detta nästa gång jag målar nya naglar.
Eyeliner från Isadora. Min gamla är i stort sett helt totalt slut, det är en kamp varje dag att lyckas få till streck på ögonlocken ;)

Sedan tänker jag tillägga att jäklar vad jag handlat presenter idag, till både krille och min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback