Hemsk natt

Usch vad jag har sovit dåligt inatt!
Hade riktigt svårt att sova, bara snurrade runt 97 varv och låg i alla olika konstiga ställningar för att försöka komma till ro.
Tror jag kollade på klockan sist när hon var 03.20. Så har somnat någon gång då. Hur länge fick jag sova? ungefär 40 min. Klockan 4 vaknar jag av att brandlarmet går i byn, och om det är något jag har fått lära mig är det att när man hör det ska man upp och väcka pappa. Springer in mot deras sovrumsdörr, och då flyger dörren upp från andra hållet och jag hinner precis få upp en arm och skydda ansiktet för att inte få dörren rakt i plytet.

Sedan stack pappa iväg till brandstationen och jag var nyfiken på var det brann, så var tvungen att gå in på eniro och skriva in adressen för att se var det låg någonstans.

Hur som helst, jag kunde inte somna om igen. Vid 5 kommer pappa hem igen, så jag gick ner och pratade lite med honom och sedan gick jag upp och sov ca 10 minuter till innan klockan ringde och det var dags att gå upp.
Så den sammanlagda sömnen inatt; ca 45 minuter.

Var ju i malmö idag, först hos arbetsterapeuten och sedan hos min doktor.
Det gick jättebra :)
Mitt ben i handen har växt ihop och blivit starkt och min led börjar lära sig att böja sig :)
Ska lägga in de nya bilderna på handen en dag sen så ska ni få se :)

Nu blev detta ett sånt där enoormt tråkigt inlägg utan bilder, men kände inte att jag hade någon passande bild till detta samtalsämnet precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback