Dramatik på jobbet

Så, då var det officielt.



Ber om ursäkt för att skärpan blev helt oacceptabel i början och lite i slutet. Men hoppas ni kan läsa ändå.

Detta är alltså vad som tynger ner hela jobbet för tillfället.
Detta är också orsaken till att jag var iväg och lämnade ett prov häromdagen.
Alla som ville fick lämna ett prov för att visa att man inte har tagit något och det är ju ganska självklart att man gör det provet.

Det är inget kul att vara vikarie just nu, känns som att jag kunde fått en bättre start på jobbet.
Det är vi vikarier som blir anklagade direkt och det är inte kul vill jag lova!

Jag hoppas verkligen att sanningen kommer fram så stämningen kan lätta på jobbet för just nu känner jag ingen riktig glädje över att gå till jobbet.


Kommentarer
Piichas Blogg säger:

Hej jag har en tävling på min blogg där du har möjligheten att vinna "Nail Art Fimo Canes Rods Decoration".



Kika gärna in på min blogg för mer info.



Kram/Piicha

2011-07-11 | 21:35:52
Bloggadress: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback