Dumma pojkvän!

Jag tycker inte om Christophers jobb, det gör jag verkligen inte.
Finns mycket saker som kan hända när man t.ex. står på motorvägen och bärgar en bil eller två.
Och i början av vårt förhållande var jag livrädd varje gång han skulle iväg och jobba där, men med tiden har jag lärt mig hantera det och slappna av.
Men denna drummeln är med om saker som får mig att känna obehag igen.

Jag vet inte om ni minns att nissen krockade för ett tag sedan, bärgningsbilen fick skrotas och Krillis fick bli undersökt på sjukan, som tur var blev det inga större skador.

Inatt får jag ett sms "förlåt om jag väcker dig. Ville bara berätta att jag kvaddat en till bärgare"
Och jag kände oron komma, men sedan kände jag att det nog inte var någon fara eftersom han själv smsade mig och inte skrev något panikslaget.
Denna gången var det en älg som hade dykt upp och jag tackar gud över att Krille satt i en stor bärgningsbil vid smällen och inte en vanlig personbil.. Vågar inte tänka på vad som hade hänt med Krillis då..


Tänk egentligen vad mycket skada en älg kan göra..

Men men, allt gick bra för Christopher. Resten struntar jag rätt mycket i.


Kommentarer
Lotta säger:

Åh, jag vet hur det där är! Min sambo är lastbilschaufför och när han jobbar natt är det inte roligt!!

2011-07-20 | 23:07:50
Bloggadress: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback