Nattinlägg

Denna kvällen skulle bli bra. Hade sett fram emot detta sedan förra året men kvällen blev inte som den skulle bli.
Känner mig väldigt besviken men tänker inte lägga mer energi på att tänka på hur förstörd min kväll blev.
Jag har så otroligt mycket jag bara vill skriva här och få skriva av mig om allt, men jag låter bli, det blir bäst för allas skull.

Nog om det för det kommer bara bli en osammanhängande text eftersom jag är supertrött.

Men ska bara berätta att idag har det varit ett sjukt oväder, regnade något helt sjukt och åskan var precis över oss och det small något heelt sjukt! Och vem hade fönstret öppet? Jo jag...
Min moder skickade ett sms och skrev att hon hade fått torka på mitt rum. Smidigt Penny...

Men nu ska jag faktiskt sova, och det ska bli så jäkla underbart för det finns ju inget bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback