Ny design

Jag var så otroligt trött på min gamla design så jag gjorde en ny.
Ville ha en enkel, ljus och stilren design men nu när jag kollar på den känns den lite föör enkel.
Så den får vara såhär nu några dagar medan jag funderar på vad jag ska lägga till mer så den inte känns så tom..

Förövrigt så rullar allt på, jag jobbar och står i.
Dock har vi ett väldigt stort problem på jobbet för tillfället, och det är bara till att vänta och se hur detta kommer sluta..

Men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova, är supertrött och det ska bli så skönt att jag jobbar kväll imorgon och kan sova ut ordentligt imorgon.
Jag var så trött idag så jag somnade på min halvtimmes rast, haha.

Godnatt på er gullungar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback