Ny vecka

Då var det måndag och ny vecka.
Och som alltid på måndagar är det dags för en "veckans planering" och tro mig när jag säger detta, detta är den tråkigaste veckans planering som någonsin laddats upp här på Penny bloggen.
Den består i stort sett bara av en sak och jag tror ni kan se vad...



Nu har jag bara en fråga.
Om någon från staten, myndigheten, kungahuset eller liknande läser här, så undrar jag:
är det verkligen lagligt att jobba så många dagar i veckan?
Jag kommer ju ligga död i slutet av veckan!

Kommentarer
Maj - en bra träningsblogg säger:

Låter som en spännande vecka aktiskt ! =) mer spännande än min... hmm...



jaa han är så söt, blue. hur har du de annars då?

2011-07-05 | 09:31:13
Bloggadress: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback