Step up 3

Hej på er!
Ikväll har jag roat mig med att kolla på film. Dagens film fick bli Step up 3.
Har velat se den så länge och idag kom jag äntligen till skott.

Handling: "Moose börjar på Collage i New York och som nykomling har han tänkt satsa på ingenjörsstudierna och lägga sina tidigare dansambitioner åt sidan. Men han hinner knappt sätta sin fot på Campus, och vips så är han indragen i streetdansen igen. Snabbt blir han vän med danskollektivet Pirates och börjar genast att träna. Deras ekonomi är usel men en stor danstävling "World Jam" ska snart gå av stapeln med stora prispengar i potten. Största konkurrenterna är Samurajerna och för att lyckas besegra de kommer det att krävas någonting alldeles extra"

Vad tyckte jag?
Jag tror inte Step up filmerna kan bli annat än bra! Älskar att se deras danser och sedan ska där alltid vara något gulligt kärlekspar i, ibland två till och med ;)

Blir ni sugna på att se den så rekommenderar jag faktiskt er till att se ettan och tvåan först





Betyg : 8 av 10

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-07-15 | 16:51:53
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/
Pia -Smilinggirls! säger:

Tack för tipset! :)

2011-07-15 | 18:51:20
Bloggadress: http://smilinggirls.blogg.se/
Mimmi Naveed säger:

Haft det bra? :)

2011-07-16 | 23:47:34
Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback