Dagens lärdom

Idag har jag fått lära mig en sak. Nämligen att jag aldrig aldrig aldrig ska sola utan solkräm igen.
Jag har totalt bränt sönder min kropp.
Tårna, fötterna, benen, magen, bröstet, armarna, händerna är totalt brända och det gör så fruktansvärt ont.
Och det värsta av allt, jag satt ute i ett boxarlinne som jag dragit upp från magen, gissa om min bränna är snygg... Svar nej!

Men vi får hoppas att det rättar till sig så småningom så jag får en normal bränna, efter en bikini.

Men från och med nu kommer jag aldrig gå ut och lägga mig i solen utan solkräm, och hoppas för er skull att ni också använder solkräm, för detta är inte kul.. Undrar om jag kommer kunna sova inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback