guud vad jag är trött!

Hade min första riktiga arbetsdag idag, det gick väl bra antar jag. Förutom att jag inte hittade min namnbricka imorse, letade som en idiot rent ut sagt så fick gå utan namnbricka idag.
Hittade den nu precis faktiskt, i väskan, i det facket jag letade igenom 10 gånger imorse!

Det är konstigt hur något som är helt borta plötsligt kan dyka upp på samma ställe man redan letat på..

Hur som helst, somnade efter maten så trött jag var. Fick tvinga mig själv att väcka mig och gå ner och duscha för en stund sedan och nu ligger jag raklång i sängen med ett äpple, pärondricka och kex och ska kolla på lite avsnitt av 90210 och det är ju sååå bra!

Har ni sett det? om inte, börja se det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback