Veckans planering

Hej på er!

Här kommer en liten planering över veckan



Är riktigt nervös inför imorgon. Sommaren är här och det är dags för mig att börja arbeta på mitt sommarjobb.
Har fått ett vikariat på ett ålderdomshem.
Imorgon ska jag som ni ser lära mig om mediciner och saker, och sedan göra ett prov. Klarar jag inte detta provet får jag inte dela ut mediciner och därmed inte heller jobba kvar eftersom de inte har någon nytta av mig då. 
Men får hålla alla tummar för att jag klarar det. 
 
Förövrigt så håller jag på med en ny design, som jag beräknar kunna vara färdig ikväll tror jag.
Får se om jag orkar göra det färdigt idag, känns som jag skulle vilja sova. Ska gå upp 06.00 imorgon. Det är inte min starka sida det där med att gå upp tidigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback