Fredag

Hade sjukliga problem med att sova inatt. Sedan hade jag sagt till Krille att han skulle väcka mig klockan 9, han ringde och jag tryckte på svara och sedan somnade jag i stort sett igen, han la på och jag stängde av ljudet och vibrationen så jag inte skulle märka om han ringde igen.
Ställde alarm till 09.45 sedan var jag tvungen att masa mig upp..

Begav mig till Tomelilla där jag hämtade Mimmi på stationen sedan åkte vi hem till henne och busade med hennes urgulliga lillasyster. Ville försöka smuggla hem henne under jackan eller något men jag fick aldrig tillfälle ;)
Anyway, vi var ute och fotade, käkade på bertils och tog en vända på solariumet också.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på dagens avsnitt av Hem till gården som jag missade idag, sedan är det vampire diaries och någon gång under det tror jag Krillis är framme här också :)


Bild från ett ödsligt ställe i Tomelilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback