Malmö

Imorgon blir det en tidig morgon. Ska gå upp vid kvart i 8, blö.
Sedan bär det av till Malmö! :)

Ska träffa min doktor 10.15 och jag måstemåstemåste komma ihåg och säga ifrån om förebilder så jag kan visa er hur det såg ut innan.
När jag är färdig hos doktorn är det arbetsterapeuten som gäller, antagligen sista besöket hos henne. Tråkigt faktiskt för hon är så snäll :)
När vi är färdiga där så ska vi dra till Burlöv Center och handla lite :D

Får se vad vi kommer hem med imorgon.

Just nu sitter jag och är arg på tv4! Dagens avsnitt av Sveriges mästerkock har inte kommit upp inu och det är dåligt faktiskt eftersom det gick klockan 8...

Aja, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback