Kärleken övervinner allt!

Jag och min lille gubbe har haft en väldigt jobbig dag, men allt har löst sig och är som vanligt igen :)♥

Satte mig precis vid datorn och kollade runt och hamnade på en sida där man räknar ut kärleken (givetvis ska det inte tas så seriöst)
Man skriver i sina namn och får ett resultat på hur bra man passar ihop.

Jag blev nöjd med vårt resultat ;



Kommentaren blev ;

"Dr. Love thinks that a relationship between Jenny Linden and Christopher Bergman has a very good chance of being successful, but this doesn't mean that you don't have to work on the relationship. Remember that every relationship needs spending time together, talking with each other etc"

Testa ni också HÄR!

Kommentarer
Caroline =) säger:

Det ska jag testa! ;)

2011-05-16 | 13:47:32
Bloggadress: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Caroline säger:

Hej! Jag undrar om du har något tips på någon bra hemsida där jag kan hitta sommarskor/festskor till hyfsade priser?

Ha en bra kväll.

2011-05-16 | 20:54:54
Bloggadress: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback