Totalt utmattad!

Jag är så galet trött nu, ska sova väldigt snart tror jag.
Klockan stod på 04.15 imorse och vi körde hemifrån 05.15, somnade ganska snabbt i bilen eftersom det bara blev typ 3 timmars sömn på natten.

Tänker inte skriva så himla mycket mer om det nu, visar er bilder imorgon.
Men en sak jag tänker säga är att jag har ätit och druckit så mycket att jag börjar bli orolig att min mage ska få en chock av all mat och dryck.

Idag har jag fått ner;

- Frukost hemma - två mackor och varm oboy
- Frukost på Mcdonalds - en baguett och varm oboy
- Coca cola
- Middag i Ullareds restaurang - kotlettrad, pommes, beasås och Pepsi
- Fika - två glas coca cola och en chokladbiskvi
- Glass innan det var dags att åka hem
- 3 varma mackor och ett glas oboy
- 50 cl cola

Hörde jag ordet nyttig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback