2012

Tänk att det endast är 1,5 månad kvar på året 2011. Det har gått snabbt och det har haft sina ljusa men även otroligt mörka stunder.
Även fast det är en bra stund kvar innan årsskiftet så ser jag framemot att påbörja 2012. Det ska bli mitt år. Jag ska göra precis vad jag vill och känner för och jag ska leva livet!

Som det ser ut nu så kommer jag påbörja mitt 2012 i Göteborg med goa vänner och världens fest.
Och jag tror och hoppas att det kan bli en perfekt start på året.

Jag ska våga ta chanser nästa år, våga mig på utmaningar, våga försöka.
Jag har blivit så otroligt pepp på livet nu. Jag lever en gång, och det livet tänker jag inte slösa bort.
Jag har en dröm och jag tänker kasta mig ut i det och chansa.

Jag ska lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback