Söndag

Ni måste erkänna att jag är väldigt aktiv här inne under helgerna. haha. Kanske inte :)

Men min helg har varit en blandad kompott.

I fredags hade jag en lugn hemmakväll och kollade på Idol. Men den lugna kvällen utbyttes så småningom till en väldigt jobbig kväll. Var vansinnig, förbannad, arg osv. och sov inte på hela natten.

I lördags ringde alarmet klockan 7 på morgonen, låg vaken då som sagt. Så utan en endaste liten sömnstund begav jag mig till Ystad där jag inte visste vad jag skulle göra. Någon överraskning var det sagt. 
Och helt plötsligt befinner jag mig på Saltan och ska vara Hårmodell. Fick håret klippt och färgat, fick make up lagt av blivande makeupartister (behöver jag säga hur avundsjuk jag var På dom som går utbildningen...?) 
Sedan var det några timmars väntan innan det var dags att gå upp på scenen och få det sista fixat på håret. Kände mig gaanska obekväm med alla kameror som skulle fota.... 
När det var slut begav jag mig hemåt, tog det lugnt en stund och började sedan göra mig iordning inför förfest och Pavvan! 
Och fy fasiken vad trött jag var!
Somnade vid 03.30 inatt och det tog en millisekund innan jag somnade kan jag säga.. 

Idag, söndag. Fortfarande trött som en Zombie.. Åkte med papi till stan och tvättade bilen och sedan köpte vi med oss Pizza hem. Söndag och Pizza hör ihop!

Om några minuter börjar Gossip girl och sedan ska jag kolla på Vem kan slå Filip och Fredrik och efter det blir det telefon med en liten nissepisse! :)



Bild sen igår, vi var många conversare ;) 
 

Kommentarer
A N G E L I J N A säger:

allt bra?:)

2011-11-20 | 19:33:58
Bloggadress: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback