En sak jag undrar

I lördags var vi på bio i Göteborg, vi såg "the three musketeers" för er som undrar. Och för er som undrar om den var bra så japp det var den. Trodde inte den skulle vara en film som jag skulle gilla men jag var helt inne i filmen varenda sekund.

Men det var inte det detta inlägget skulle handla om.
I salongen vi var i fanns 417 platser och jag tror att i stort sett alla platser var upptagna.
Det jag undrar nu är: Kan inte alla dessa 417 personerna ha gjort sina behov innan de går in och sätter sig? Och med behov menar jag toalettbesök.
Filmen hade inte gått 5 minuter ens innan springandet började. Någonstans i lokalen var det alltid någon som gick ut och alltid någon som kom in genom den dörren som ledde ut till toaletterna.

Jag förstår inte. Man kände väl om man var i behov av en toalett innan filmen började? Och börjar man känna av något inne i salongen så kan man väl hålla sig? Det var ungdomar/vuxna människor och vid den åldern ska man kunna hålla sig i 1,5 timme.
Men nej, istället ska det springas fram och tillbaka non stop.

Sen alla som sitter och prasslar med påsar och tuggar sina chips med öppna munnar.. oh jesus, jag ska inte ens gå in på hur mina tankar går då..



Kära ni, gör era behov innan ni går in i en biosalong och sätter er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback