Nu får det snart vara stopp

Jag har fått för mig så konstiga saker på sistone. Jag har fått för mig att jag är värsta superkvinnan som kan göra sig iordning på 5 min, vilket jag bevisar för mig själv gång på gång att jag inte kan.
Också har jag fått för mig att jag är gjord av pengar också tydligen.
Men idag handlade jag det sista inom nagel och smink avdelningen på ett tag iaf. (haha vem försöker jag lura)


2 ansiktsmasker, ögonbrynsskugga från Viva la diva, nagellack från OPI och ett från H&M. Också en paket nagelfolie. Första gången jag testar det faktiskt, återkommer med resultat. 

Sedan handlade jag faktiskt en vettig sak också. 
Har redan nu bestämt att mitt nyårslöfte ska vara att bli med ordningsam. Och då är ju detta ett måste:


Stor och bra. Och den ska skötas! :) 

Kommentarer
Lindah- En blogg med smink & foton säger:

sv: okej såg knappt vart vinnaren var haha:P

nice, ta kort på när du satt på dom där på naglarna vill se sen:)

2011-10-10 | 20:21:00
Bloggadress: http://lindamalmis.blogg.se/
Anonym säger:

Jag älskar den där färgen på nagellack :)

2011-10-12 | 14:23:29
Bloggadress: http://mittvitabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback