Söndag och allt vad det innebär

Hallå på er!
Är ni pigga och vakna idag?

Själv är jag lite småtrött efter igår men det får det vara värt :)
Var ju som sagt på 20 års fest för Freddie och Lis. Trevligt folk, trerättersmiddag och go dricka! ;)

Snapsglasen gick varma och redan vid huvudrätten började det kännas. haha.
Åkte hem redan vid halv ett och snackade i telefon i några timmar innan jag somnade som en stock. En stock med huvudvärk ;)

Tänkte slänga upp några bilder sen gårdagen, men det blir långt ifrån alla eftersom det skulle ta mig ca 8 timmar.


Kvällens vackra huvudpersoner


Freddie och syster Cassie


Johanna och Myj




Penny i egen hög person! Det händer inte så ofta va ;)











Det får räcka :)
Tycker det är otroligt synd att jag inte hann fota min sminkning igår, för den var jag nöjd med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback