Alone again

har Krille åkt hem för denna helgen och nu sitter man här ensam igen. Blööö!

Men hur som helst. Igår var vi ju och kollade på bio. Vi såg "final destination 5" i 3D.
Vad ska jag säga om filmen? Dom är jäkligt äckliga dom där filmerna men samtidigt ganska löjliga. haha.
Men flera gånger satt jag och höll krilles tröja för ögonen så jag bara såg pyttelite i vissa situationer. Det jag tyckte var mest obehagligt var när tjejen ska göra sin laserbehandling och det går fel och lasern bränner sönder hennes öga och hud. Hatade denna scenen eftersom jag själv tänker göra en sån laseroperation om några år och hur jäkla kul var det att se?



Och om det är något som drar ner betyget på filmen så är det inledningen. Det var den längsta jäkla inledningen jag varit med om. Flera gånger trodde man att det skulle ta slut men icke. Den var riktigt riktigt dryg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback