Fredag

Godmorgon världen.
Jag har haft en extremt jobbig natt. Var så arg på en av katterna så jag såg svart. Var sugen på att följa med Christopher på långtur idag men sket i det för jag var så otroligt trött imorse när klockan ringde så jag stannade hemma och fixar undan här hemma istället.

Det måste vara några av grannarna som varit och lagt en massa disk på vår diskbänk för så mycket har vi inte använt. Ganska häftigt att grannarna har likadana tallrikar och allt som oss. Men jag kan ta hand om det idag. Nästa gång är det jag som lämnar in disken till dom.
Sedan har jag massa nytvättade handdukar att vika ihop och lägga på rätt plats. Och efter det är det dags att göra sig iordning.
När Christopher kommer hem ska vi köra till en lite större Zoo affär en liten bit härifrån och köpa ny kattlåda. Vi kommer visserligen inte ha kvar katterna så länge till men den dom har nu har gått sönder.
Och därefter ska vi handla och sedan ska vi ha en lugn kväll med taco, idol och någon film skulle jag gissa på :)

Önskar er en trevlig fredag! :)

CatGenie
En sån här kattlåda borde man satsa på. Den ska tydligen rengöra sig själv och allt. Hur bekvämt? ;) 

Kommentarer
Emily säger:

Åh fredagsmys m tacos & idol! vi brukar alltid äta tacos på fredagar men det blev inget idag :( Haha men jag överlevde :P

2011-10-01 | 00:32:28
Bloggadress: http://ilame.blogg.se/
Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears! säger:

Allt bra idag? :)

2011-10-01 | 21:07:43
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback