Good morning

Ser ni vad klockan är när jag skriver det här inlägget? 10.00.
Och det är inte tidsinställt eller något. Jag är uppe, jag har tid att sitta vid datorn!
Börjar jobba om en timme och brukar försöka gå upp så sent jag bara kan sedan får jag det stressigt som f-n!
Men idag har jag legat vaken ett tag och sedan gick jag upp, vilket innebär att jag kan sitta framför datorn och käka frukost i lugnan ro :)

Sista dagen på jobbet idag nu på 1,5 vecka. Går ju min efterlängtade utbildning nästa vecka så då får lilleman klara sig utan mig. Eller rättare sagt, jag klara mig utan honom. Det är konstigt hur otroligt fäst man blir vid sånna små pluttar.

Fick även besked om lägenheten igår som jag ska ha under utbildningen, och den var ledig och bokad till mig nu så nu har allt löst sig. Utbildningen är betald, boende fixat, penny är taggad. Fy fasen vad jag ser framemot detta!

Men nu ska jag gå och börja göra mig iordning inför jobbet. Talk tooo yoou later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback