slut som artist

Jag minns knappt när jag senast var såhär trött.
Med ca 3 timmars sömn begav jag mig till jobbet. Vilket visade sig bli totalt kaos.
En av våra boende blev superdålig och snacka om att man får adrenalinkick när man behöver det, min trötthet var spårlöst borta och man fick energi från ingenstans.
Det slutade med ambulans och sedan fick jag ringa anhöriga, och det är ingen höjdare och ringa och berätta hur läget är, speciellt eftersom jag aldrig varit med om något liknande förr och sedan när man hör hur oroliga de blir och man måste ha en lugn ton.
Men en erfarenhet rikare blev jag efter idag iallafall..

Nu ska jag äta en tallrik chokladpudding, kolla på skilda världar och sedan sova.
En jobbdag kvar, sedan väntas ledighet i 2 dagar varav den ena består av danmark med familjen och min älskade.

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback