Årsresume - Mars


Jag försökte börja springa, efter en gång insåg jag att det var jobbigt och la ner det projektet.

Jag tog första steget till min dröm, anmälde mig till manikyristkursen
 

Var en sån där bra dotter som bara jag kan vara som ställer sig och bakar prinsesstårta helt utan anledning
 

Hände på pavvan och hånade folk

Hade 2 års dag med körkortet
 

En jädra massa festande det var på oss. Här är 2 klokhuvud som skulle pricka munnen med en stråle med sprit, det gick sådär kan jag säga...
 

Lördagen som blev en av de bästa kvällarna i mitt liv. Filip hade precis kommit hem från spanien och vi var båda på pavvan och vår första puss, eller ja de första 50 var just denna kvällen och det var början på något helt underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback