Jag är fast..

En del av mina kompisar har en besatthet av One Tree Hill. Och jag har tyckt dom har varit såå jobbiga med allt detta snacket om vad som händer och hit och dit :P
Och när jag åkte till göteborg förra fredagen ville jag ha något att se på under den långa tågresan. Kände inte för någon film och kunde inte komma på någon serie jag ville se. Och sedan bara "hmm, one tree hill kanske"
Och sagt och gjort, det blev den serien som fick hålla mig sällskap på tåget och sorgligt nog, varje dag sedan dess. Jag är fast! jag är besatt!
Vill inte gå och lägga mig om nätterna för jag bara vill se fler och fler avsnitt. Grymma värld.. Jag ska inte kolla på sånna här serier, det förstör mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback