Kära du

Var vänlig och sluta härma mina blogginlägg.
Det är lite drygt faktiskt att se att du skriver saker som påminner väääääldigt mycket om mina inlägg.


Och med det sagt skriver vi ett vanligt inlägg också.
Hej på er!

Jag har nu återvänt till Skåneland efter 4 jättebra dagar i Göteborg. Det är en stad som jag verkligen gillar kan jag säga och jag ska flytta dit, det är en sak som är säker! :)

Idag är det alla hjärtans dag, någon som missat det kanske? 
Började min dag med att gå till tandläkaren och sedan var det dags att laga en av mina naglar. Bröt den i helgen, och deeet gjorde ont vill jag lova! är fortfarande super öm i tummen :(
 Sedan stack jag hem och sov någon timme till och sedan var det dags att göra sig iordning och pysa ner och handla mat.
Och resten av kvällen spenderade jag hemma hos Louisenfisengrisen och nu sitter jag här, i min ziperall, ovanligt va? :D Lever i den varje minut jag är hemma!

Ska slänga mig i sängen nu och kolla på några One tree hill avsnitt! :)



Godnatt på er säger Ziperall-Penny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback