Answers

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
Är du romantisk? - Ibland får jag fasen till det.
Har du snott en kompis Pojkvän/flickvän? Snott, nej.
Är du svårflörtad? - Jag kan vara ett riktigt problembarn kan jag lova ;) Vet en vi kan fråga om den saken ;)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag trodde jag var en förhållandetjej. Men insåg att singellivet är en jäkligt bra uppfinning. Så jag vet inte riktigt vad svaret är.
Är du en bra pojk/flickvän? - Iblaaand. Kan vara riktigt dryg också :D
Vem sov du senast bredvid? - Mr. Wollding
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ohnej!
Vad gillar du för stil på pojken/tjejen? - Killar är jäkligt snygga i ett par jeans och en hoodie. Men den lite "snyggare" stilen är inte helt dum den heller. Dock inte för uppklätt och snoffsigt, det går fetbort!

Frågor om dig själv

Fullständigt namn? - Jenny Tina Denice Lindén (peta in penny någonstans där också)
Några piercingar? - 6 i öronen också i naveln
Hur lång är du? -
179 cm.
Vad har du på dig just nu? - mjukisbyxor och en t-shirt

vilken årstid är bäst?- Sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Att vakna upp bredvid personen man tycker om
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är förbannat rolig ibland ;)
Vad är du bra på? - Att ha svar på tal. Försök vinna ett tjafs över mig ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? - Det är inget jag egentligen tänker på. Men antar att jag innerst inne älskar de vännerna som har bevisat att dom är mina vänner också mina familjemedlemmar.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Svååårt. Det är väldigt skönt att sova själv och kunna bre sig hur mycket man vill. Men det är förbannat mysigt att sova med någon också.

Frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ingen vet allt. Men den där Bävern vet förbannat mycket.
Vem är den roligaste av dina vänner? Den där Bävern är nog den jag dampar loss mest med.
Vem är mest partyprisse? - Det är alla! Lever i ett festsamhälle ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Allaaa ju :D
Vem av dina vänner är mest elakast? - Mr Wollding, du får den titeln! Inget tvivel på den punkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback