Ny serie

Äntligen fick jag tummarna ur och började kolla på "Pretty little liars".
Har velat se denna serien huuur länge som helst, men det har aldrig blivit av. Men nu såå.
Är bara på femte avsnittet än så länge, men hittills verkar det riktigt bra! :)



Har dock haft ytterst svårt att hålla mig vaken under de två avsnitten jag sett idag. Att gå upp tidigt och jobba tar på krafterna ;)
Höll på att somna på jobbet också när barnen skulle ha avslappning. Där sitter jag, supertrött, lugn avslappningsmusik spelas och ett av barnen sitter och killar mig på ryggen. Snacka om att mina ögon gick i kors.

Behöver jag ens nämna att jag somnade direkt när jag kom hem? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback