2012 - 07 - 14

Då var det lördag igen. Spenderade min fredagskväll hemma, var och hämtade my love i stan vid kvart över 10 och väl hemma kollade vi på film innan det var dags att nanna. Och tro det eller ej, ska vara hemma idag också, trots att det är lördag, det händer inte allt för ofta faktiskt!
Känns som jag har haft en väldigt effektiv lördag. Var uppe vid 8 och sa hejdå till Filip som stack till jobbet då, sedan gick jag och la mig några timmar till.
Resten av dagen har jag spenderat på vår uteplats och sysslat med nagelsaker.
Har skurit fimostavar för fullt och målat lite "exempelnaglar". Hjärtepojken kom även hit en sväng efter jobbet och höll mig sällskap en stund. Han prövade även att skära fimostavar men han var inte så väldans bra på det ;)
 
Fimostavar
Röda rosetter färdigskurna
Tadaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback