Kullagulla

 
Igår var det äntligen dags för Perikles på Kulla!
Det var lite segstartat och de spelade ganska tråkig musik de första timmarna, men de två sista timmarna blev det äntligen rejäla grejer och då daunsade vi och sjöng och hade ganska kul. Det sämsta var att där var så knööööögat med folk så man behövde inte riktigt dansa själv, utan det räckte med att man stod stilla så dansade resten åt en lixom.
Vid kvart över 12 var Kulla slut och vi begav oss ut mot bilen. Mötte upp min underbaring som hämtade mig där också åkte vi hem till mig.
Nu har hjärtat stuckit till golfbanan, ovanligt va.
Och jag ska slänga upp lite bilder sen igår, käka frulle och sedan påbörja operation "storstäda rummet"
Taggade_tjejoor_91
Lite folk var där kan jag säga
Dom saaatte sig o saaa (8)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback