2012-06-09

Tjenna!
Då var det lördag igen, det går i ett.
Sov ut en stund idag sedan stack jag ner till Logrisen och satt i solen en stund och pratade om allt mellan himmel och jord.
När sötsakssuget helt plötsligt dök upp blev det en tur till affären och handla jordgubbar o glass. Gooottt.
Och en liten stund senare kom min fina Filip och gosade lite, och käkade upp halva mina gottigheter. Pågasnöre.

Nu ska jag gå och sminka mig så jag liknar mig själv igen och sedan ska jag mysa med Steff och Bäver hela kvällen låååång.


Ja, det var precis lika gott som det ser ut!


Kommentarer
Linnea säger:

åhåh, vill ha!

2012-06-10 | 00:55:25
Bloggadress: http://linneajson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback