Fullt upp

Det är en ganska trött Penny som sitter framför datorn just nu. Började jobba 7 imorse, slutade 11.30, stack hem om och åt, sedan vidare till nästa jobb och jobbade till 17.00. Som tur var kom jag lagom till lilleman skulle sova på jobb nummer 2 så fick en timmes sömn där.
Min vecka är ganska fullspäckad med jobb och sedan lär jag väl träffa hjärtepojken ganska många mer gånger än vad som står på schemat nedanför men det vet man aldrig när det blir :)

Sitter och väntar på min pågaspoling nu, wallander är vad som står på schemat för oss idag! :)
 

Kommentarer
Annika säger:

Roligt att åka till Ullared!

2012-06-28 | 11:42:18
Bloggadress: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback