Måndag

Idag var det dags för mig att börja på Skönadal igen. Började 06.45 imorse och jag tror knappt på mig själv när jag skriver detta, men var faktiskt pigg under hela dagen, och det är inte likt mig när jag går upp tidigt. Men dagarna flyter på rätt bra där :)
Var jättekul att träffa all personal igen, och såklart även de boende. Två stycken hade gått bort sedan förra året så nu fanns där två nya personer att lära känna, annars var allt som vanligt :)

Nu är jag såhääääär trött. Men om ca 45 minuter kommer mitt hjärta hit så ska hålla mig vaken, gnäller jag tillräckligt mycket om hur trött och slut jag är i kroppen kan jag antagligen fjäska till mig en massage :D
Har inte träffat bubbs sen i torsdags, eller ja förutom de 2 minutrarna vi stötte på varandra i affären idag, och det är alldeles för lång tid för jag ska kunna överleva så just nu vill jag bara att tiden ska gååå.

Imorgon börjar jag inte förrän 12.3o så jag ska sova såå länge. Tror hjärtegrisen börjar tidigt imorgon så lär jag bli väckt när han tassar iväg, men att somna om är ju inte direkt ett problem för mig.

Nu ska jag plocka undan lite på rummet så här ser någorlunda okej ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback